Dodatan razlog zašto je Cres opasan

Kava u Cresu ne može se pitati. Je previskozna!


Upozorenje za sve ljudi koki radi piju kavu:

U Cresu tebi dobiju kao “kava” jednu tekućinu koja nema najmanju sličnost sa ukusnim kavom u Njemačkoj: “kava” koja se prodaju u Cresu je samo vruća crna tekućina - i drskost je, da je previskozna da piti.


Nitko kaže da to je i velik rizik za osobama kojim pate na slabost srca, kao očigledno većina Nijemaca.  Zašto je kava u Cresu tako opasno? Zato što sadrži smrtonosna doza kofeina!


Kad usporedim Cresa “kava” za prava kava koja piju u Njemačkoj, u Cresu je i nevjerojatno skup! Košta jedan euro - za šalicu!
Sada, sam računajte: Jedna šalica njemačke kave staje otprilike tri Euro - ali sadrži najmanje devet put više kavu. To nije uopće smiješno! Aki meni pitaš, to je dokaz da su tamo sve lopovi! Prodaju opasan proizvod za previsoka cijena.


Moj tip (I ja sam ikusan, samo vjerujte meni!):
Uvijek naručite NJEMAČKU KAVU. Inzistirate da je vaša kava filtrirana, inače oni vam dobite čisti crno otrov.  
Objasnite konobaru da imate ljudsko pravo za običnu baruštinu.


Kommentar schreiben

Kommentare: 0

Impressum | Datenschutz | Sitemap
© Frank Butschbacher